verlichting parkeerterrein Cuijk | NS Community
beantwoord

verlichting parkeerterrein Cuijk

  • 31 March 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

L.S.,

na diverse pogingen om het telefoonnummer van NS Vastgoed te ontvangen, richt ik mij toch maar per mail tot U. 

Mijn vraag is waarom op het niet betaalde P+R terrein bij het station van Cuijk, zeker 20 lantaarnpalen dag en nacht, zomer en winter, (dus constant) branden. 
in het kader van duurzaamheid en bezuinigen op energie, moet het toch mogelijk zijn om hier een verandering in aan te brengen. 
 

ik verwacht op korte termijn een antwoord van u.

 

met vriendelijke groet

Wilma Binnekamp 

tel. *verwijderd door moderator*

 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 31 March 2023, 12:05

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op de NS Community, 2025-Jbi.

Parkeerterreinen zijn over het algemeen niet bij ons in beheer. De parkeerterreinen die ik kan vinden rondom Cuijk ook niet. Ik wil je dan ook adviseren je met je klacht te richten tot de gemeente.

Mijn vraag is waarom op het niet betaalde P+R terrein bij het station van Cuijk, zeker 20 lantaarnpalen dag en nacht, zomer en winter, (dus constant) branden. 

in het kader van duurzaamheid en bezuinigen op energie, moet het toch mogelijk zijn om hier een verandering in aan te brengen. 

Los van het feit dat u bij de gemeente moet zijn is veiligheid vaak een reden om de verlichting op parkeerterreinen in de nacht te laten branden. Anders krijg je al gauw diefstallen, drugshandel, etc. Waarom ze ook overdag branden weet ik dan ook weer niet.

Reputatie 7
Badge +1

Van het overdag blijven branden van de verlichting kun je melden maken bij de gemeente Cuijk.

Reageer