Skip to main content

Vertrekbord 11735 Middelburg spoor 2 geen info

  • 18 June 2024
  • 21 reacties
  • 239 Bekeken

Op spoor 2 in Middelburg geeft bord 11735 de volgende informatie 😁.

Volgens mij is dat al een paar weken zo (ik kom niet heel vaak in M’burg)

 

Bord 11734 op hetzelfde spoor geeft wel nuttige informatie 

 

21 reacties

Reputatie 7

Heb hier 2 weken terug ook al een melding van gemaakt, en een week daar voor via X 🙄. En een week daarvoor was het ook al gaande, inmiddels dus al 4 weken verder...

Reputatie 2

@Gorott sorry, die heb ik gemist (wellicht omdat er in je onderwerp geen M’burg staat). Maar als meerdere mensen het melden gaat er hopelijk wat mee gebeuren.

De laatste keer dat ik in M’burg was was 3 weken geleden, toen was het inderdaad ook al zo...

Reputatie 6

Inmiddels heb ik ook al drie keer doorgegeven dat het scherm met de vertrektijden in de bewaakte fietsenstalling van station Middelburg op zwart staat. Maar het schijnt NS weinig te interesseren.

Maar het schijnt NS weinig te interesseren.

Din principe niet zo vreemd want het is een zaak van ProRail.

Reputatie 7

Maar het schijnt NS weinig te interesseren.

Dat is niet zo vreemd want het is een zaak van ProRail.

Toch wel vreemd, want NS is de vervoerder en toont nu onjuiste informatie. :) NS kan er druk achter zetten, maar dat doen ze ook niet.

.... want NS is de vervoerder en toont nu onjuiste informatie. ......

De informatie is opzich natuurlijk juist, het bord geeft aan dat er geen informatie getoond kan worden door een storing. Jij had graag andere informatie gezien.

 

 

NS kan er druk achter zetten, maar dat doen ze ook niet.

NS druk zetten achter ProRail, dat zou een noviteit zijn.

Reputatie 7

.... want NS is de vervoerder en toont nu onjuiste informatie. ......

De informatie is opzich natuurlijk juist, het bord geeft aan dat er geen informatie getoond kan worden door een storing. Jij had graag andere informatie gezien.

🙄 Wat zijn we weer leuk, het bord hangt daar om reisinformatie te tonen, wat hij niet doet,

Reputatie 7

Het heeft even geduurd, maar sinds vandaag toont het bord weer de actuele reisinformatie!

Dankjewel voor de update @Gorott!

Reputatie 7

Je zult het haast niet geloven, maar dit keer heeft bord 11734 mankementen... De klok staat stil op klokslag 12 uur :(

Ik geloof het best, maar voor een stationnetje als Middelburg, met twee relatief korte perronekes is één vertrekbord toch eigenlijk wel voldoende.....

Reputatie 7

Ik geloof het best, maar voor een stationnetje als Middelburg, met twee relatief korte perronekes is één vertrekbord toch eigenlijk wel voldoende.....

Ja laten we vooral ProRail en NS matsen door onbelangerijke stations gewoon compleet aan hun lot over te laten

 

Je hangt 2 borden op, dan horen ze ook naar behoren te werken of het nou een station met maar 1 reiziger per dag is of een station met 10.000 reizigers per dag, lekker makkelijk allemaal weer…

 

Ik kan vanaf vertrekbord 11734 het andere vertrekbord niet lezen, en aangezien daar nog een ingang naar het perron is hangt daarom daar ook een informatiebord.

 

"Oh het is station Middelburg maar, die kan wel een aantal weken wachten."

Reputatie 7
Badge

Ik geloof het best, maar voor een stationnetje als Middelburg, met twee relatief korte perronekes is één vertrekbord toch eigenlijk wel voldoende.....

Wat een denigrerend toontje. We hebben het wel over de hoofdstad van Zeeland.

....We hebben het wel over de hoofdstad van Zeeland.....

Ze mogen daar in Middelburg nog blij zijn dat de overloopwissels er nog liggen, anders was het gewoon een halte aan de vrije baan en dus geen station, hoofdstad of niet.....

Reputatie 7

....We hebben het wel over de hoofdstad van Zeeland.....

Ze mogen daar in Middelburg nog blij zijn dat de overloopwissels er nog liggen, anders was het gewoon een halte aan de vrije baan en dus geen station, hoofdstad of niet.....

Als je toch niets positiefs / iets met toevoegende waarde te zeggen heb kan je ook gewoon niet reageren, houdt de boel stukken leuker voor iedereen. Xx

 

Ik kwam hier gewoon om iets te melden.

Reputatie 7

Informatieborden 11733 en 11772 op station Goes geven beide zwart beeld, ze staan uit gok ik. (heel toevallig zijn dit ook de enige informatieborden op het perron 🙃😉)

Reputatie 2

@Gorott ik zou voor je melding over Goes een aparte post maken. Dan valt het beter op (in deze melding staat M’burg)

Reputatie 7

@Gorott ik zou voor je melding over Goes een aparte post maken. Dan valt het beter op (in deze melding staat M’burg)

Ik ga even vandaag nog een keer kijken en maak daarna een post als het nogsteeds zo is, ik denk dat deze vrij snel opgelost is omdat het de enige informatieborden zijn

Reputatie 6

Ik heb een melding doorgezet over de bak bij Middelburg en het defect bij Goes is al bekend! Hier wordt aan gewerkt.

Reputatie 7

Ik heb een melding doorgezet over de bak bij Middelburg en het defect bij Goes is al bekend! Hier wordt aan gewerkt.

Ah top, dan hoef ik geen topic meer te openen 😃.

Reageer