Skip to main content
Antwoord

Vertrekbord spoor 1 Alkmaar Noord defect

  • July 6, 2023
  • 7 reacties
  • 144 Bekeken

Hoi NS,

Al enige tijd is het scherm op spoor 1 van Alkmaar Noord defect. Eerst gaf hij enkele dagen aan ‘geen informatie beschikbaar’, en nu is hij helemaal blanco:

Ik heb ook een foto van het nummer aan de onderkant:

Zouden jullie hier een melding van willen maken? Merci alvast :)

Beste antwoord door Edwin

Ik heb 'm aan de betreffende persoon doorgegeven 👍

7 reacties

Edwin
Forum|alt.badge.img
  • Machinist NS
  • Antwoord
  • July 6, 2023

Ik heb 'm aan de betreffende persoon doorgegeven 👍


Edwin
Forum|alt.badge.img
  • Machinist NS
  • July 6, 2023

De collega geeft aan dat het bord voor hem niet benaderbaar is voor een reset, dus is het bord meteen bij Prorail aangemeld. 


  • Auteur
  • Reisadviseur*
  • August 24, 2023

Het was even geleden dat ik op station Alkmaar Noord was, maar ik kan bevestigen dat hij het weer doet! Merci 😀


  • Auteur
  • Reisadviseur*
  • September 13, 2023

Hoi NS,

Bovenstaand issue lijkt weer terug te zijn: eerst toonde dit scherm een paar dagen lang ‘geen informatie beschikbaar’, en nu is hij weer helemaal blanco. Zouden jullie (indien nog niet gedaan) hier weer melding van willen maken? Het betreft Alkmaar Noord, spoor 1, bordnummer 15017.

 

Merci!


Edwin
Forum|alt.badge.img
  • Machinist NS
  • September 13, 2023

Ik heb 'm gemeld.


Edwin
Forum|alt.badge.img
  • Machinist NS
  • September 13, 2023

Ik heb 'm gemeld.

En vrij snel een terugkoppeling:

Het bord mankeert iets meer dan een softwareprobleempje. Er moeten onderdelen van het scherm zelf vervangen worden en dat heeft wat meer voeten in aarde. Men is ermee bezig, maar ProRail heeft nog geen datum aangegeven wanneer dit scherm hersteld gaat worden.


  • Auteur
  • Reisadviseur*
  • September 21, 2023

Dankjewel, en update: hij doet het weer! 👍🙂