beantwoord

Vertrekbord spoor 1 Bergen op Zoom geen treinsamenstelling

  • 5 August 2023
  • 8 reacties
  • 271 Bekeken

Reputatie 2

Donderdag zag ik het voor het eerst, gister en vandaag nog steeds geen treinsamenstelling te zien op het bord (nummer 11732) boven Spoor 1 in BoZ. Je kan dus niet zien of de trein 3, 4 of 6 rijtuigen heeft. Dus je weet niet hoever je naar voren moet lopen als je voorin de trein wil instappen.

Op Spoor 2 staat dat er wel bij.

icon

Beste antwoord door Edwin 5 August 2023, 14:12

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

Even onder de aandacht gebracht 😁

Reputatie 7
Badge +2

Intercities van drie delen komen er overigens niet in Bergen op Zoom in normale omstandigheden (ICMm rijdt daar hooguit bij werkzaamheden elders, waarbij soms de IC Zwolle - Roosendaal naar Vlissingen wordt doorgetrokken)

TS staat dus redelijk veilig ergens halverwege het bordje 4 en 6 langs het spoor zolang het scherm nog niet hersteld is: bij een viertje een klein stukje teruglopen, bij een zesje een klein stukje vooruit.

Reputatie 2

@Daniel IC’s van 3 delen zijn er inderdaad niet, maar de sprinter die elke werkdag overdag om .17 vertrekt (zie foto) heeft wel vaak 3 delen.

Reputatie 7
Badge +2

Nou zijn Sprinters wel een gok qua waar je moet gaan staan langs het perron. De bakken van die treinen zijn korter, dus komt de stopplaats sowieso al vaak niet overeen met de bordjes langs het spoor.

Het bordje “3” komt daarnaast sowieso vrijwel alleen voor op lijnen waar ooit de oude SGMm Sprinters gereden hebben. Zelfs op trajecten waar ICMm rijdt (en voor de verlenging de dubbeldeks drietjes) zie je dat zelden.

Reputatie 2

Het gaat mij eigenlijk niet zozeer om waar ik moet staan, dat vind ik wel uit...

Ik wilde alleen melden dat de informatie ontbreekt en vragen of dit weer hersteld kan worden

Reputatie 2

Toen ik net uitstapte op perron 1 nog steeds geen treinsamenstelling te zien helaas 😣 (op perron 2 wel) 

Reputatie 2

Ook vandaag (11 dagen na aanmelden) nog steeds geen treinsamenstellingen op Spoor 1.

Blijkbaar is het heel moeilijk om dit voor elkaar te krijgen, of men vindt het onbelangrijk...

Reputatie 2

Hoera!

De treinsamenstelling is weer te zien op spoor 1

Reageer