Vertrekbord spoor 2 Bergen op Zoom geen info huidige trein
Sinds ongeveer een week geeft het vertrekbord op Spoort 2 (tot twee weken geleden nog spoor 3) van Bergen op Zoom geen informatie over de trein die nu vertrekt (die van 9:47 naar 020), de volgende trein staat wel op het bord. Spoor 1 (voorheen spoor 2) geeft wel informatie over de trein naar Vlissingen, zowel de huidige als de volgende...
Wanneer krijgen we weer info over de huidige trein op Spoor 2?
Bladzijde 1 / 1
Heyy, dat is niet handig! Ik wil hem aanmelden, maar je hebt niet toevallig het nummer dat onder het bord staat voor me?
Dag Laura,
Waar staat dat nummer precies? Als ik vanavond uitstap in BoZ, zal ik het bekijken en doorgeven.
Staat onder het bord zelf genoteerd. Een kort nummer, niet 16 cijfers o.i.d. Als dat zou kunnen, dan zou dat heel fijn zijn!
Dag Laura,
Het nummer is 11731
Oh ja, op de gele vertrekstaten op het perron staat nog Spoor 2 richting Vlissingen en Spoor 3 richting Roosendaal. Op de elektronische borden boven het perron zijn deze dus veranderd in Spoor 1 en 2
Het lijkt me handig de nummers ook op de vertrekstaten aan te passen...
Dankjewel Jako, ik heb er een melding van gemaakt.
Oh ja, op de gele vertrekstaten op het perron staat nog Spoor 2 richting Vlissingen en Spoor 3 richting Roosendaal. Op de elektronische borden boven het perron zijn deze dus veranderd in Spoor 1 en 2
Het lijkt me handig de nummers ook op de vertrekstaten aan te passen...
Oh ja, op de gele vertrekstaten op het perron staat nog Spoor 2 richting Vlissingen en Spoor 3 richting Roosendaal. Op de elektronische borden boven het perron zijn deze dus veranderd in Spoor 1 en 2
Het lijkt me handig de nummers ook op de vertrekstaten aan te passen...
Ik zal hier ook een melding van maken zodat er naar gekeken kan worden. Bedankt!
Op zich wel interessant. ProRail moet zorgen voor werkende borden maar NS is verantwoordelijk voor de getoonde info.
Het nummer (11731) doet er niet zoveel toe, want dat bord ziet er verder ‘gezond’ uit
Dank @jako voor het melden dus!
ik vermoed dat het nummer er wel degelijk toe doet. Zelf werk ik in de IT en dan wil ik ook heel graag weten welk computernummer iemand heeft bij een storing. Anders weet ik immers niet welke ik moet nakijken/repareren ;-)
Veel van de storingen bij reisinformatieschermen zijn digitaal op te lossen. Daarvoor is het nummer juist belangrijk, zodat de betreffende IT afdeling dit op afstand kan proberen op te lossen. Puur met een station en een locatie kunnen zij niet veel, helaas.
Het is blijkbaar een moeilijk probleem voor de helpdesk, we zijn nu 4 dagen later en nog steeds een wit bord 11731...
Ik zal het nogmaals onder de aandacht brengen, jako. Ik hoop dat het snel is opgelost.
Hoera! Bord 11731 geeft sinds vandaag weer aan waar de trein heengaat.
Hey wat tof dat je dit even terugkoppelt! Fijn dat de boel weer werkt! :D
Graag gedaan!
Ik vind het zelf ook altijd prettig als ik iets oplos en dan hoor dat het weer werkt...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.