beantwoord

Vieze wc op station Alkmaar

  • 1 February 2024
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

De (betaalde) toiletten op station Alkmaar zijn om te huilen zo vies. 1 hokje ging niet open en het andere hokje is goor, de kraan werkt niet en er is geen zeep. Zou hier naar gekeken kunnen worden? Het is heel vervelend om hieraan overgeleverd te zijn als je nodig moet plassen na een lange reis.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 1 February 2024, 10:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

De (betaalde) toiletten op station Alkmaar zijn om te huilen zo vies. 1 hokje ging niet open en het andere hokje is goor, de kraan werkt niet en er is geen zeep. Zou hier naar gekeken kunnen worden? Het is heel vervelend om hieraan overgeleverd te zijn als je nodig moet plassen na een lange reis.

Mijn ervaring is eigenblijk dat bijna alle toiletten op stations te vies zijn. Ik mijd dat soort plekken dan ook. Indien Sanifair aanwezig is dan betaal ik wel die € 0,70 maar nooit naar zo'n los toilet op een station.

Goedemorgen Stamd. Welkom bij de NS Community.

Ik zet je feedback door, mijn excuses voor het ongemak.

De enige toiletten die ik nog zelf neem is Sanifair op grote stations, welke helaas vaak genoeg alsnog vies zijn desondanks dat er een schoonmaker bij sommigen rondlopen. Die “openbare” wc's op perrons vermijd ik liever, tenzij het gratis is (door de deur open te houden voor anderen of iets tussen te doen). Want 1 euro of 70/80 cent betalen voor een vieze toilet, troep of defecte ruimte is het niet waard. Anders maar in de trein zelf proberen.

Reageer