Skip to main content

voortgang fietsenstalling Den helder

  • 29 June 2024
  • 10 reacties
  • 200 Bekeken

Ik sta er echt van te kijken hoe lang dit duurt, hoe lang kan een verbouwing duren paar fietsenrekken en toegangspoorten, sind eind februari al. Komt er ook een hotel en massagesalon in. Ook vind ik dat niemand kan aangeven van officiele instanties hoe lang het nog duurt. Zet dan bordje neer eind mei niet gelukt verwachte oplevering aug 2024. Geen goede afspraken mer aannemer echt heel bijzonder dit.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi G. V . D Meij

Helaas hebben wij ook geen update voor je. Dit is ook al eerder gemeld in dit topic. Wel ga ik jouw suggestie over de informatie bij de stalling doorzetten. Hopelijk kunnen ze daarmee ook wat meer duidelijkheid brengen. 

Ik sta er echt van te kijken hoe lang dit duurt

Waarom een nieuw topic openen @G. V . D Meijondanks dat je ook al in het andere topic over deze stalling actief was. Misschien kan @Lorena NS ze even samenvoegen voor alle duidelijkheid.

Reputatie 7
Badge +1

Ik sta er echt van te kijken hoe lang dit duurt

Waarom een nieuw topic openen @G. V . D Meijondanks dat je ook al in het andere topic over deze stalling actief was. Misschien kan @Lorena NS ze even samenvoegen voor alle duidelijkheid.

Misschien is dit ook wel het gevolg van het feit dat NS weer totaal niets van zich laat horen in het andere topic. Een nietszeggende mededeling van een moderator is weer het enige. 

Reputatie 7
Badge

Volgens mij weet niemand iets. Dan krijg je dus inderdaad nietszeggende antwoorden.

Ik ben het zelden met je eens @Henkpeetersenmaar hier had inderdaad wel een echte update vanuit NS op haar plaats geweest. Dit duurt veel te lang en er is heus wel meer bekend dan "we weten het niet".

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben het zelden met je eens @Henkpeetersenmaar hier had inderdaad wel een echte update vanuit NS op haar plaats geweest. Dit duurt veel te lang en er is heus wel meer bekend dan "we weten het niet".

Ik ben het ook zelden eens met @Ret.tep dus dan delen we in ieder geval iets.

 

Zo'n zelfde topic is dit dus bijvoorbeeld

 

 

Ik sta er echt van te kijken hoe lang dit duurt, hoe lang kan een verbouwing duren paar fietsenrekken en toegangspoorten, sind eind februari al. 

In Den Bosch (westzijde) wordt er een nieuwe, op zich vrij simpele fietsenstalling gebouwd en die is al vele maanden vertraagd door leveringsproblemen (o.a. van fietsrekken) en doordat installatiebedrijven een tekort aan technici hebben. Wellicht speelt in Den Helder iets soortgelijks.

Reputatie 7
Badge +2

Wat hier vooral het probleem lijkt is dat NS Fiets erbij betrokken is, die doen eeuwen over de meest simpele dingen.

Ik herinner me bijvoorbeeld een situatie op Veenendaal-De Klomp (ergens in 2019 geloof ik) waar twee maanden geen OV-fiets te huren was omdat ze er zo lang over deden om de fietsbox van de ene kant van het station naar de andere kant te verplaatsen. Personeelsgebrek was toen nog geen dingetje en materialen hadden ze ook niet nodig (want het ding is letterlijk 1 op 1 verplaatst). Voeg daar een situatie waarin personeel en materiaal wel schaars is en je hebt zoiets als in Den Helder.

Net zoiets is Amersfoort Centraal waar nu ook al enkele maanden één van de deuren van de fietsenstalling stuk is. Gebeurt ook helemaal niks mee.

Tot mijn verbazing vandaag 17 juli fietsenstalling weer open den helder alleen als je binnen bent kan je via open poort via trap naar hal ns.echter is automatiache deur gesloten. Maar blij mee stalling weer open, met dank aan de goede communicatie tijdens de verbouwing.

Tot mijn verbazing vandaag 17 juli fietsenstalling weer open den helder alleen als je binnen bent kan je via open poort via trap naar hal ns.echter is automatiache deur gesloten. Maar blij mee stalling weer open, met dank aan de goede communicatie tijdens de verbouwing.

En die in Den Bosch is deze week ook eindelijk open gegaan.

Reageer