Waar kun je klachten over Station Nijmegen melden?

  • 28 November 2023
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Waar kan ik melden dat de fietsenkelder bij Station Nijmegen al meerdere dagen blank staat? En dat vandaag de mensen onderuit gaan omdat er niet gestrooid is op de uitgang van het open stallingsdek daarboven? De Meld en Herstel app van fe gemeente reageert niet. En mijn ervaring is dat signalen op voorheen Twitter ook niet worden opgepakt. Is er een e-mailadres van de beheerder van het station?


5 reacties

Hallo Joost Verhoeven en welkom bij de NS Community.

Zo'n e-mailadres is er helaas niet voor publiek gebruik. Fijn dat je het hier meldt, ik zal dit intern doorgeven. Helaas heb ik geen zicht op de oplostermijn, maar ik ga ervan uit dat hier spoedig naar gekeken zal worden.

Eigenaardig dat de ns geen publieke mogelijkheid tot meldingen heeft. Ik kon ook niets vinden onder klantenservice. En op het station zelf zijn ook geen ns medewerkers meer te vinden. Ik wilde ook melding maken van dit probleem met de fietskelder bij station Nijmegen. Dit is overigens geen nieuw probleem, het is al jaren aan de orde dat na een flinke regenbui die fietskelder blank staat. Het rioolsysteem functioneert niet, en ns moet dit weten na al die tijd. Vervolgens duurt het 3 of 4 dagen voordat hier iets aan gedaan wordt.

@psychokiller 

Fietsenstallingen vallen volgens mij onder ProRail en niet onder NS.

Vandaag , vrijdag 30-11-2023, om 17.00 uur stond de fietskelder nog steeds blank. Mocht die niet onder de verantwoordelijkheid van de NS vallen dan lijkt mij dat de NS prorail zou kunnen verwittigen. 

Lorena had het al doorgegeven. Er zal zo snel mogelijk actie worden ondernomen. Mocht het niet onze verantwoordelijkheid zijn zal het door worden gegeven aan ProRail.

Reageer