beantwoord

Waarom is er geen duidelijkheid over welke fietsten er in de bewaakte fietsenstalling beverwijk mogen?

  • 20 September 2023
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Ik parkeer al twee jaar mijn fatbike bij de fietsenstalling in beverwijk, maar eergister werd ik geweigerd door de medewerker en hij kon mij geen duidelijke reden geven waarom het geweigerd werd. Hij zei alleen dat het de regels van ns waren. Ik kan die regels nergens vinden en ook niet dat fatbikes niet in de fietsenstalling mogen. Er is plek voor fatbikes en bakfietsen, maar die worden steeds ingenomen door normale fietsen, ook al is er genoeg plaats in de rekken. Dit komt een beetje uit het niets en ik moest een andere veilige plek vinden voor mijn fiets, waardoor ik mijn bus miste.

icon

Beste antwoord door Rory NS 20 September 2023, 14:49

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag nsvraag12345678 en welkom bij de NS Community.

Wat lastig dat dit ineens niet kon. Veel stallingen hebben plek voor buitenmodel fietsen, dus dat zou normaliter een oplossing moeten bieden. Echter is het wel aan de medewerker om dit in goede banen te leiden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de plekken worden ingenomen door fietsen die hier niet thuishoren. Ik zal in ieder geval je signaal doorzetten.

Reageer