waarom zijn er zo weinig zitplaatsen op het perron?
Ik reis dagelijks tussen Leiden en Schiphol. Ik vroeg me al eerder af waarom de weinige bankjes zo ver uit elkaar en zo onhandig staan, zeker op schiphol. Vandaag verzwikte ik m'n enkel ernstig, en kan nauwelijjs staan.
Ineens wordt het me pijnlijk duidelijj dat de zitplaatsen volkomen ontoereikend zijn. Er zijn er een paar tussen lift en roltrappen, die altijd vol zitten. En de andere staan zo ver het perron op, dat ik zeker vandaag absoluut m'n trein gemist zou hebben als ik daar vandaan had moeten strompelen in de tijd dat de trein stil staat.
hoe is dat voor ouderen of gehandicapten die skecht ter been zijn (zoals ik vandaag)?
In de huidige verbouwing worden rolbanen helaas al vervangen door trappen (drama). Kunnen we iig iets doen voor de minder mobiel reizigers?
Voor mij was het in ieder geval erg pijnlijk om te moeten staan wachten op de trein.
mvg
Ineens wordt het me pijnlijk duidelijj dat de zitplaatsen volkomen ontoereikend zijn. Er zijn er een paar tussen lift en roltrappen, die altijd vol zitten. En de andere staan zo ver het perron op, dat ik zeker vandaag absoluut m'n trein gemist zou hebben als ik daar vandaan had moeten strompelen in de tijd dat de trein stil staat.
hoe is dat voor ouderen of gehandicapten die skecht ter been zijn (zoals ik vandaag)?
In de huidige verbouwing worden rolbanen helaas al vervangen door trappen (drama). Kunnen we iig iets doen voor de minder mobiel reizigers?
Voor mij was het in ieder geval erg pijnlijk om te moeten staan wachten op de trein.
mvg
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.