Wachthokje station Bunnik


Het wachthokje op perron 2 station Bunnik is verdwenen. Komt dit nog terug?


10 reacties

Dat zou ik dan even moeten navragen. Is het hokje recent verwijderd? Verder geen veranderingen?

Reputatie 7
Badge +1

Was het soms altijd doelwit van Bunniks vandaaltjes? Gebeurt dan wel eens na de xx maal om het dan maar weg te halen.

Of kan zijn dat er leidingen verlegd moeten of weet ik wat-dat zou intern bij collegaś van NS bekend moeten zijn.

Badge +3

Als het geen vandalisme was dan waaide het wel uit elkaar, toch? 😅

Misschien inderdaad aan vervanging toe, ProRail vragen inderdaad.

Dat zou ik dan even moeten navragen. Is het hokje recent verwijderd? Verder geen veranderingen?

Sinds enkele maanden. Er was een zijkant weg maar nu is het helemaal verdwenen. Geen mogelijkheid meer om te schuilen helaas.

Reputatie 6

Ik ga op onderzoek uit en kom hier nog op terug! 

Ik heb precies dezelfde vraag, dus ik ben erg benieuwd naar het antwoord. In de zomer ging het nog omdat het niet veel regende, maar nu sta je vaak in de regen te wachten op je trein!

Beste Daniel, we staan intussen in de regen en wind op het perron. En wachten nog op jouw antwoord 🥹

Inmiddels heb ik van een Medewerker Publieksvoorlichting van ProRail het volgende antwoord op deze vraag ontvangen | 

 

Bedankt voor uw bericht over het ontbreken van een wachtruimte op spoor 2 van station Bunnik. Het lijkt me met dit weer niet prettig om niet beschut te kunnen staan op het perron.

Van mijn collega's heb ik begrepen dat de wachtruimte in de week van 24 - 30 oktober wordt geplaatst. Dit gebeurt tijdens werkzaamheden aan het perron, op een moment dat er geen treinen rijden. Na 30 oktoberkunnen u en de andere reizigers weer beschut op het perron staan.

 

 

Reputatie 6

Dankjewel voor de update Beitske! Ik heb zelf helaas nog geen concreet antwoord gekregen over een eventuele terugplaatsing (niet dat dat nu relevant is nu er al een antwoord is), maar het is zeer goed om te lezen dat het in de planning staat.

Inmiddels heb ik gezien dat er een nieuwe wachtruimte en een bankje is geplaatst, dank je voor het bericht!

Reageer