beantwoord

Wat is the maximale stallingtermijn bij de NS-stalling in Lelystad?

  • 21 July 2023
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Ik heb mijn fiets gestald staan bij station Lelystad. Eerder was deze stalling onbemand maar dit jaar loopt er veel personeel en hangt er soms binnen een dag al een label aan voor de stallingtermijn. Echter kon ik niet vinden hoe lang dit termijn is. Online fond ik dat algemeen dit 28 dagen is maar dat verschillende stallingen andere regels kunnen hebben. En ik kan mij voorstellen dat met het tekort aan plaatsen dit in Lelystad anders kan zijn. Ik heb een jaar abonnement maar dit is nergens aan te zien in deze stalling.

icon

Beste antwoord door Robert B 21 July 2023, 16:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt dit het beste in de betreffende stalling navragen.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Die 28 dagen is meestal bij gratis stallingen, maar in Lelystad is alleen de eerste 24 uur gratis. https://www.ns.nl/fietsenstallingen/info/lelystad-centrum

Uiteraard zullen er van tijd tot tijd ‘weesfietsen' geruimd worden, maar dat zal in de vakantieperiode wel meevallen.

Voor de rest geef je aan dat er geen plekken zijn voor abonnementhouders, maar zit er wel een sticker op je fiets? Dan heb je in principe het recht op onbeperkt stallen, maar geen garantie want sommige stallingen detecteren hoe lang een fiets er ongebruikt staat en dan heb je de kans dat ze hem alsnog weghalen.

Inderdaad even informeren bij het personeel.

Reageer