wc | NS Community
beantwoord

wc

  • 22 April 2023
  • 9 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb 50 cent voor dit betaald, hoe wordt dit opgelost? 
 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 23 April 2023, 11:13

Bekijk origineel

9 reacties

De schoonmaker zal het toilet wel schoonmaken voor je zodra deze dienst heeft.

Reputatie 7

Gewoon asociaal hoe sommige mensen met zulke voorzieningen omgaan en dit gewoon expres doen 😣

En zonde van die 50 cent want je verwacht toch een toilet dat je nog normaal kan gebruiken.

Van de week in een ander topic ook al zo'n ranzige wc-foto gezien. 

Badge +3

Ik zou bijna zeggen trek aan dat rode touwtje (bedoeld voor invaliden die gevallen zijn) want dan moet er iemand komen!

Hoi Matthijs164 en welkom op deze Community.

Dat is nogal ranzig, dat ben ik zeker met je eens. Kun je aangeven om welk station dit gaat? Dan ga ik in ieder geval een melding maken van deze janboel.

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat Matthijs164 vooral zijn 50 cent terug wil. 

Reputatie 7
Badge

Kan ik me voorstellen. Zo goor, zo vies.

Reputatie 7
Badge +3

Het kan veel viezer, dit lijkt me vooral heel veel nat toiletpapier in de pot (en op de grond) waardoor het toilet niet meer bruikbaar is. Er zit (gelukkig) geen stront over de wc-bril of aan de muren of zo. Je zou bij toiletten net zoiets moeten hebben als bij OV-fietsen waarbij je binnen 15 minuten een fiets kosteloos terug kan zetten als er een defect aan is. Bij toiletten dan een termijn van zeg 10-15 seconden en een knop om aan te geven dat het toilet te smerig voor woorden is of verstopt door dit soort ongein. 

Hoi Matthijs164 en welkom op deze Community.

Dat is nogal ranzig, dat ben ik zeker met je eens. Kun je aangeven om welk station dit gaat? Dan ga ik in ieder geval een melding maken van deze janboel.

Hoi Thomas, dit is station Hengelo. Groet, Matthijs 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de aanvulling, Matthijs164. De melding is doorgezet. Mocht het nog niet opgeruimd zijn, dan zal dat snel gebeuren.

Reageer