beantwoord

wc gesloten


Ik moet nodig plassen, ja bordje wc op Adam CS! Rennen, ja ik kom in de buurt want het ruikt enorm naar pis, zelfs met mijn grote, maar weinig functionerende neus. Wat blijkt WC dicht om 1 uur snachts, dus iedereen pist tegen de wc deur. Slimme zet NS..

icon

Beste antwoord door Aar 26 June 2022, 08:54

Bekijk origineel

12 reacties

Misschien wil u daar 's nachts gaan werken in plaats van dan uit te gaan? Roepen "dat kan ik niet" is geen excuus in dit geval. 

Reputatie 7
Badge

In de IJ-hal buiten de poortjes is deze 24/7 open.

En anders is er het IJ 20 meter verderop, als nood wet breekt.

Daarbij zijn de toiletten in beheer van Sanifair, dus je klaagt bij de verkeerde.

Ik klaag niet, ik geef een verbetering 

Reputatie 7
Badge

Ik zie meer een klacht.

Ik klaag niet, ik geef een verbetering 

Ook daarvoor wend je je tot de verkeerde.

Reputatie 7
Badge +3

Dat lijkt me niet. NS Stations is verantwoordelijk voor de voorzieningen op stations. Dat die dat uitbesteedt aan derden is voor de reiziger niet relevant.

Dat lijkt me niet. NS Stations is verantwoordelijk voor de voorzieningen op stations. Dat die dat uitbesteedt aan derden is voor de reiziger niet relevant.

Dit is hetzelfde verhaal als NS en Prorail, je wenden tot de NS voor Prorail items is een onnodige omweg waarbij het vaak ook niet bij de juiste mensen terecht komt.

Dus je kunt beter meteen bij de beheerder je suggesties/klachten neerleggen.

Reputatie 7
Badge +3

Een reiziger heeft een klant-leverancierverhouding met een vervoerder, niet met een spoorbeheerder.

 

Een reiziger heeft een klant-leverancierverhouding met een vervoerder, niet met een spoorbeheerder.

 

Klaag jij lekker bij de NS maar niet raar opkijken als het niet op de juiste plek terecht komt.

Reputatie 7
Badge +3

Bij NS kijk ik nergens van op.

Misschien wil u daar 's nachts gaan werken in plaats van dan uit te gaan? Roepen "dat kan ik niet" is geen excuus in dit geval. 

Of u

Reageer