weer niet

  • 7 February 2023
  • 54 reacties
  • 1315 Bekeken

Weer rijdt de trein van 06.38 van leiden naar Alphen niet. Dit wordt om 06.37 gemeld. Komt nu minimaal 2 keer per week voor.

Bedroevend hoe je dit aanpakt NS!!!!

 

 

 


54 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb hier eerder begrepen dat er wel degelijk ‘custom’ teksten getoond kunnen worden. Ik heb sowieso de reden “i.v.m. evenement” wel eens op de borden gezien.

Het probleem is vooral dat er maar één reden aan een trein gekoppeld kan worden, en dat is de eerst gekoppelde.

Daardoor krijg je soms van die rare combi's als "Rijdt niet verder dan Woerden i.v.m. grote vertraging" met "Later vertrek i.v.m. grote vertraging".

Die laatste is altijd zo'n briljante open deur...

Ik heb hier eerder begrepen dat er wel degelijk ‘custom’ teksten getoond kunnen worden. Ik heb sowieso de reden “i.v.m. evenement” wel eens op de borden gezien.

Volgens mij was dat de bedoeling in het nieuwe systeem voor de reizigersinformatie maar of het zover is gekomen. En of dat dan doorvloeit naar alle systemen?

Was het niet @Henk_NL die wist hoe dit in elkaar stak?

Ja vrije tekst is tegenwoordig een mogelijkheid idd. Maar echt ver ben je er niet mee, gezien de beperkingen in lengte. Wil je meer uitleg kunnen geven, dan moet je alweer los tekstberichten gaan genereren, omroepen, …

 

Het is tegenwoordig niet zo makkelijk als de omroepster vragen een paar woorden extra uit te spreken, helaas.

Heel herkenbaar. Echt verschrikkelijk! En je staat machteloos want de NS is niet te bereiken. 
Het is mega frustrerend. Daar sta je dan. Lekker dan. Echt waardeloos heel die NS. 

Reageer