weesfietsen blokkeren overgang

  • 12 October 2023
  • 7 reacties
  • 190 Bekeken

Bij station santpoort zuid zijn 10 weesfietsen uit de rekken gehaald en bij de spoorwegovergang gezet op het perron. Deze zaak blokkeert de doorgang naar de fietsenrekken.graag het werk afmaken de fietsen zsm ophalen


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Niet Fijn dat weesfietsen de doorgang blokkeren, maar wij kunnen in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity hier niets mee.

Bel, chat of stuur een berichtje naar X of Facebook voor contact met ns klantenservice hierover.

Reputatie 7
Badge

Ik heb al even een vraag uitgezet wie hier iets mee kan.

Top, de fietsen zijn dezelfde dag nog verwijderd!

Dat is wel heel snel. Bedankt voor de terugkoppeling.

Reputatie 7
Badge +3

Top, de fietsen zijn dezelfde dag nog verwijderd!

Dat is snel. Ik probeer al 2 jaar fietsen van een stoep in spoorviaduct weg te krijgen. Er wordt zelfs geen actie ondernomen als er fietsen voor de lift staan.

Badge +3

Dat is snel. Ik probeer al 2 jaar fietsen van een stoep in spoorviaduct weg te krijgen. Er wordt zelfs geen actie ondernomen als er fietsen voor de lift staan.

Volgens mij had jij een foto (Lunetten?) bij een lift met daarnaast een parkeer/oplaadplaats (met mindervaliden symbool erop) voor rolstoelen of scoormobielen waar men gewoon fietsen parkeerde.

Gewoon dat zeggen dus ‘kan niet terecht op de mindervaliden plaats’ en dan komen ze wel 😅

Reputatie 7
Badge

Top, de fietsen zijn dezelfde dag nog verwijderd!

Ik heb van de stationsmanager teruggekregen dat ze met ProRail en de gemeente bezig zijn om een mooie verbetering en uitbreiding voor de fietsen te realiseren. Dit is uiteraard niet op stel en sprong geregeld, maar men is er zeker mee bezig.

Voor nu is in ieder geval de overlast weggenomen.

Reageer