Skip to main content
Antwoord

wel via poortje toch melding uitchecken gemist

  • February 25, 2024
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Op station Steenwijk staan poortjes, ik kan hier alleen op en af via deze poortjes en dat heb ik ook gedaan, poortje ging gewoon open. Toch krijg ik nu de melding dat ik het uitchecken heb gemist. Hoe kan dit?

en ik vind dit vervelend want nu hebben zowel de NS als ik er extra werk van. 

Beste antwoord door Vareo

Even op Mijn NS kijken en eventueel corrigeren bij de klantenservice.

5 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • Antwoord
  • February 25, 2024

Even op Mijn NS kijken en eventueel corrigeren bij de klantenservice.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • February 25, 2024

Bij NS Flex kan het een paar dagen duren voordat transcacties verwerkt zijn, dus wacht het even af voordat je moeite gaat doen. Als die melding uit de app kwam is er meestal niets aan de hand.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • February 25, 2024

Waar krijg je die melding?


  • Auteur
  • Sprinter
  • February 27, 2024

Gisteren is het door de klantenservice gecorrigeerd. Hoop dat het onderliggende probleem ook is opgelost.


Forum|alt.badge.img
  • Intercity
  • February 28, 2024

Mogelijk dat er is uitgecheckt met de pinpas. Hou afschrijving van OV-pay in de gaten (€20). Eventueel kunt u dit op https://zelfregelen.ovpay.nl/ herstellen.