beantwoord

wie heeft er een oplossing voor mij?

  • 18 October 2022
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

Zaterdag heb ik mijn tas in de trein laten staan. Hij is gevonden door een medewerker, naar station Breda gebracht en daar in een safety kluis gestopt. Blijkt een defecte kluis te zijn, die niemand meer openkrijgt. Ik wacht al 3 dagen op een monteur die 'met spoed' het ding open zou moeten maken. Ik word er wanhopig van. Ik heb al tig keer gebeld. Er zitten erg belangrijke zaken in die tas. Hoe moeilijk kan het zijn om zoiets te openen? Wat kan ik nog meer doen? Ik zou ook graag een klacht willen deponeren ergens, dit is niet meer normaal. 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 20 October 2022, 13:26

Bekijk origineel

4 reacties

Het is een tas met een aantal erg belangrijke spullen daarin.

 

Misschien zou u geen klachten kunnen indienen maar juist blij kunnen zijn dat een NS-medewerker (met ongetwijfeld goede intenties) de actie ondernomen heeft om de spullen veilig te stellen. De tas had ook compleet zoek geraakt kunnen zijn….. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Marjolein.dewilde en welkom bij de NS Community!
Begrijpelijk dat je graag snel je tas terug wil als er belangrijke dingen in zitten! Dan is het natuurlijk extra zuur als de kluis defect gaat. Ik wil graag even met je mee kijken hoe het er nu voor staat. Zou je mij een privéberichtje willen sturen?

Het is een tas met een aantal erg belangrijke spullen daarin.

 

Misschien zou u geen klachten kunnen indienen maar juist blij kunnen zijn dat een NS-medewerker (met ongetwijfeld goede intenties) de actie ondernomen heeft om de spullen veilig te stellen. De tas had ook compleet zoek geraakt kunnen zijn….. 

 

Ik heb ook.nog steeds geen klacht ingediend, terwijl ik al 5 dagen wacht op een kluisje dat opengemaakt moet worden door een monteur die met spoed zou komen. Iedereen is heel vriendelijk daar ligt het echt niet aan. Maar ik kan die spullen niet meer missen die erin zitten. En ik moet elke dag zelf bellen....

Reputatie 6
Badge +2

Het was helaas even afwachten tot de monteur er was, maar gelukkig is de kluis vandaag opengemaakt.

Reageer