beantwoord

1 x teveel uitgecheckt

  • 13 June 2022
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Afgelopen donderdagavond ( 9 juni ) kwam ik aan op Deventer Colmschate vanuit Apeldoorn. Doordat het een beetje chaos was wist ik niet zeker of ik had uitgecheckt. Daarom voor de zekerheid nog een x gedaan, echter ik bleek al uitgecheckt te zijn! Ik was dus weer ingechekt. Toen ik dus weer probeerde uit te checken gaf het systeem aan dat overstap ok was??? Uiteindelijk thuis geprobeerd om mijn 20 euro terug te krijgen. Dat is deels gelukt, want ik krijg maar 15,30 terug omdat er alsnog 4,70 wordt ingehouden voor de rit van Apeldoorn naar Colmschate, ondanks dat deze al betaald was. Graag hulp, dank u.

icon

Beste antwoord door Tamzin 13 June 2022, 09:06

Bekijk origineel

1 reactie

Uw laatste check-uit was overduidelijk een check-in als u "overstap OK" krijgt en die daarvoor moet dus een check-uit zijn geweest. Het heeft er alle schijn van dat u in eerste instantie niet was uitgecheckt.

Een andere optie die dit alles kan verklaren is dat u in Apeldoorn niet bij NS maar bij Arriva hebt ingecheckt.

Voor restitutie moet u overigens bij de Klantenservice zijn, daar kunnen ze zien wat er is gebeurd. Wij kunnen u hier niet helpenĀ 

Reageer