Vorige week zondag ben ik met mijn zoon vanuit Hoofddorp naar Amsterdam gereisd om daar treinen te fotograferen. We zijn hebben daar uitgecheckt (door de poortjes naar buiten) en weer ingecheckt (door de poortjes naar binnen), zodat we wel konden fotograferen. Dit hebben we weer herhaald voordat we op de trein terug naar Hoofddorp stapten. Er bleek echter €10,00 afgeschreven te zijn voor ons verblijf op het station. Hoe kan ik geld terug vragen; we hadden netjes in en uitgecheckt voor onze reizen van en naar Hoofddorp?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Martin Geldermans en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen dit voor je in orde maken.
Bij meer dan 60 minuten binnen de poortjes wordt het basistarief gerekend.
De Klantenservice kan dat inderdaad wel corrigeren, want 10 euro betekent dat je een abonnement hebt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.