Ik moest werken op station en toen ik wegging moest ik 20 euro betalen hou krijg ik het terug?
20 euro weg
Beste antwoord door Tochjo
Als u uitcheckt op hetzelfde station waar u hebt ingecheckt, en er is meer dan een uur verstreken, dan wordt het instaptarief ingehouden. NS neemt aan dat u in deze tijd wel een reis gemaakt zult hebben en omdat niet kan worden vastgesteld welke reis, bent u daarvoor 20 euro kwijt.
Om dit bedrag terug te krijgen, kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice en uw situatie daar uitleggen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Als u vaker op het station moet werken, vraag dan even aan uw werkgever na hoe dit in de toekomst kan worden voorkomen. Wellicht zijn er speciale passen voor werknemers om het station te betreden of te verlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.