50$ | NS Community
beantwoord

50$

  • 11 August 2022
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo, ik heb zojuist een boete van 50 euro gekregen.  Dit is echt irritant.  Ik moet me verontschuldigen en prima.  In dit geval neem ik vandaag om 14.20 uur de trein van Aankomst naar Zutphen.  Stap dan over op NS en de trein komt aan in Roosendaal.  De trein van 17:20 uur ging naar België, maar de trein begaf het toen we het station van Vorden bereikten, dus de trein achter ons werd de hele middag geannuleerd.  Ik pakte daarom mijn kaart en liep naar station Zutphen.  Sorry, geen bus naar werkplaats Zutphen, geen reservering, geen verontschuldiging, dan kom ik te laat voor de Belgische trein, ik kreeg de kaart van station Zutphen en stapte in de bus, maar wat zei de inspecteur?  Ik begrijp het ook niet omdat ik geen Nederlands spreek en ik heb me uiteindelijk geld gestuurd en ik heb hier geen fouten gemaakt, de trein ging kapot, het was niet mijn schuld, zelfs het was je eigen schuld dat ik was te laat voor de trein, het is niet eerlijk, het pest anderen en rekent willekeurig. Ik heb vandaag 10 keer uw klantenservice gebeld, maar niemand nam op, bleef bezet, stuurde Weibo, liet een bericht achter, maar niemand reageerde, niemand reageerde naar NS- en instagramberichten, en ik was niet bereikbaar, wat mijn reis in België erg onaangenaam maakte.  Als ik had geweten dat ik jou niet zou kiezen, had ik een flexbus moeten hebben om naar België te gaan Je hebt echt geen verantwoordelijkheidsgevoel, geen werkefficiëntie en boetes 1 minuut om onze slachtoffers een dag lang e-mails te sturen zonder contact met je op te nemen Respecteer je gewone mensen soortgelijk?  Trek je zo geld af van mensen?  Dit is geen gevolgtrekking, dit is speculatie.  Ik heb alles uitgelegd.  Je moet zien wat ik bedoel.  Weet je hoe laat het 's nachts is?  Ik schreef je dit nieuwe bericht om 14.30 uur.  Ik hoop dat u dit zo snel mogelijk kunt afhandelen.  U kunt uw collega's vragen mijn klachtenbrief op twitter te vinden.  Ik kan het echt niet meer aan.  Volgens mij word ik door jou gepest.  Mijn België reist naar verdriet,

icon

Beste antwoord door Lorena NS 11 August 2022, 11:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen A.kaisai en welkom bij de NS Community! 

Allereerst heb ik je jouw andere (dubbele) topic verwijderd. Het spijt mij te lezen dat je vertraging hebt opgelopen! Goed dat je ook een berichtje hebt gestuurd via Twitter. Het is erg drukke op de social media kanalen, maar je zal zeker reactie ontvangen. Omdat het om een reis naar België ging, kun je kijken of je in aanmerking kan komen voor ‘Geld terug bij Vertraging’. Alle voorwaarden hiervoor kun je vinden op deze pagina.

Reputatie 7
Badge +1

Goedemorgen A.kaisai en welkom bij de NS Community! 

Allereerst heb ik je jouw andere (dubbele) topic verwijderd. Het spijt mij te lezen dat je vertraging hebt opgelopen! Goed dat je ook een berichtje hebt gestuurd via Twitter. Het is erg drukke op de social media kanalen, maar je zal zeker reactie ontvangen. Omdat het om een reis naar België ging, kun je kijken of je in aanmerking kan komen voor ‘Geld terug bij Vertraging’. Alle voorwaarden hiervoor kun je vinden op deze pagina.

@Lorena NS : TS is duidelijk niet van Nederlandse komaf en heeft volgens mij ook niet gevraagd naar Geld terug bij vertraging. TS heeft in Winterswijk ingecheckt bij Arriva is in Zutphen overgestapt maar heeft dus nu een boete van € 50,00 gekregen omdat hij dus in een NS-trein zat met een Arriva incheck. 

Reputatie 6
Badge +2

Dank Henkpeetersen! Onze klantenservice zal dat via zijn Twitterbericht vast en zeker kunnen oplossen!

Bedankt voor je antwoord, maar ik heb de kaart geswiped op station Zutphen. Ik wist dat ik de kaart had geswipet. Het stond aan beide kanten van de ingang, en toen stapte ik op perron 3 in de trein. Misschien is de aankomsttrein kapot , dus ik heb misschien de verkeerde machine geswiped toen ik de kaart doorhaalde, maar dit kan in je systeem worden gecontroleerd, dus je moet controleren, je kunt niet zomaar geld afschrijven

Reageer