Ik heb vandaag een medewerker gesproken over een probleem met het op saldo reizen in de bus, ik heb al jaren een ns flex abonnement hiermee kon ik ook altijd op rekening in de bus reizen en had ik geen saldo op mijn ov nodig maar sinds vandaag werkte dat niet meer. Ik heb dit aangegeven dat ik dat graag weer terug weer. Zodat ik nooit saldo op mijn ov hoeft te zetten. Deze mail heb ik ontvangen en dit heb ik gedaan.
Kan ik nu nog in de bus inchecken zonder saldo op mijn pas omdat ik flex heb en op rekening reis.
Beste heer Steggerda, |
U heeft aangegeven dat u in bus, tram en metro weer op saldo wilt reizen. Bijvoorbeeld omdat u gebruik maakt van een abonnement van een andere vervoerder. |
Hiervoor is het nodig om uw OV-chipkaart met nummer **** **** **** 0915 bij te werken. Dit kunt u doen bij een NS-kaartautomaat of bij een van de overige ophaalpunten voor de OV-chipkaart. Kijk voor een overzicht van deze ophaalpunten op ov-chipkaart.nl. |
Hoe werkt u uw OV-chipkaart bij?
|
Goed om te weten Uw gemaakt treinreizen betaalt u nog steeds achteraf. Hiervoor ontvangt u een factuur. Uw reizen in bus, tram of metro zullen hier niet langer op staan. Vergeet daarom niet om voldoende saldo op uw OV-chipkaart te laden. |
Ik hoop snel van u te horen |