Mijn NS daluren abonnementskaart is gebroken en werkt niet meer bij in- en uitchecken? Hoe moet ik handelen om een vervangende kaart te krijgen?
Bladzijde 1 / 1
Contact opnemen met Klantenservice is verstandig. Ze kunnen u precies vertellen wat u moet doen en wat in uw situatie handig is. U zult in ieder geval een nieuwe kaart moeten aanvragen, u bent er ook zelf verantwoordelijk voor dat uw kaart werkt. Er kan dan ook gekeken worden hoe u zo weinig mogelijk schade krijgt. Spreek van te voren af, dat spaart vaak gedoe.
Naar een loket gaan en een vervangende kaart meenemen, kan niet meer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.