Activeer mijn kaart | NS Community
beantwoord

Activeer mijn kaart

  • 6 January 2022
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Activeer mijn kaart

Een deel van mijn rekening is voor het einde van het jaar afgeschreven en mijn kaart is vanmorgen geschorst en ik kon niet naar mijn werk omdat ik de volledige rekening niet had betaald

Hoe is dit mogelijk als ik de huidige maand niet heb voltooid en mijn contributie niet heb ontvangen om de betaling te doen?!

Ik verzoek om mijn kaart te reactiveren tot 25/1/2022 als dit mogelijk is

icon

Beste antwoord door Thom 6 January 2022, 11:17

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem even contact op met Klantenservice. Als u een Flexabonnement heeft en niet heeft betaald, dan kunt u niet direct reactiveren. Wij kunnen niet bij uw data en dus ook niet helpen, dat moet echt via Klantenservice. Ze zullen u waarschijnlijk hetzelfde vertellen als @Tamzin hieronder aangeeft.

De omstandigheden die u noemt, zijn in dit verband niet zo relevant.

Vrijwel zeker heeft u met een Flex-abonnement ook na de laatste aanmaning niet op tijd betaald. In dat geval wordt de kaart geblokkeerd en kunt u het komende halfjaar geen nieuw Flex-abonnement meer krijgen. U kunt dan alleen nog een abonnement krijgen waarbij u vooraf betaalt. De Klantenservice kan u een en ander uitleggen.

De verdere afhandeling van uw resterende schuld bij NS zal gebeuren door een incassobureau, zij zullen contact met u opnemen. 

Reageer