Voor een enkele reis op 8 nov wordt nu zowel een enkele reis van €4,10 (dit is correct) als een bedrag van €20 afgeschreven. Hoe in contact te komen met NS om te na te vragen?
U kunt bellen, 030 7515155, en anders zijn hier nog wat mogelijkheden via Klantenservice. Ze zijn er 24 uur per dag. Twintig euro is vaak een correctietarief als er bijvoorbeeld iets mis is gegaan met in- of uitchecken. U kunt ook even in de Reishistorie kijken op Mijn NS waar het voor was.
Controle gehad in de trein en in verkeerde klasse gezeten of gemiste in/uitcheck? Neem contact op met Klantenservice om te laten corrigeren.
Er is iets mis gegaan bij het inchecken met betaalpas, waardoor er €20,- is afgeschreven en het bedrag voor de reis.
nu heb ik gebeld 2x met 030 7515155 maar zij verwijzen mij naar de site en ik kom er echt niet mee verder.
Op die manier komt u inderdaad niet verder. De klantenservice heeft helaas de vervelende gewoonte om naar dit forum te verwijzen. Maar hier kunnen wij ook niks voor u regelen vrees ik. Wellicht dat een moderator dit kan oppakken?
Even geen idee wat er met 'de site’ bedoeld wordt, maar wij dienen te verwijzen naar de volgende: https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-afgeschreven-ovpay/vragenlijst.
Ik denk dat ze de site van OVpay bedoelden. Het gaat het inchecken met een betaalpas.
https://zelfregelen.ovpay.nl/reisoverzicht
Bedankt voor jullie reacties, telefonische werd dit niet goed uitgelegd. Nu heb ik de link gebruikt en vul ik het referentienummer in en het bedrag, dan verschijnt mijn reis, vanaf dat moment kan ik er niks in aanpassen. Klopt dit?
er staat uitgelegd dat ik de stations op de zelfde locatie moet zetten, maar dit staat er al en dat het zich dan aanpast naar €0,- dit gebeurd niet.
kan iemand mij helpen hier nu mee verder te komen
Hiervoor dien je verder navraag te doen bij OVpay zelf.
Bij OVpay moet je een week wachten voordat je iets kunt corrigeren.
https://ovpay.nl/nl/reiskosten
Is dit bedrag langer dan 6 dagen geleden afgeschreven?
Een NS ‘reis’ met een ov-chipkaart kan je niet corrigeren van/naar hetzelfde station (via Mijn NS of uitcheckgemist), dat moet via de Klantenservice (telefoon, chat, social media).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.