beantwoord

Automatisch opwaarderen dal voordeel op saldo 2e klas werkt niet meer sinds verlenging kaart

  • 10 January 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Hallo,

Mijn NS-kaart moest na 5 jaar worden verlengd. Ik heb dus een nieuwe kaart gekregen Maar helaas komt er geen saldo meer op de kaart en wordt dit ook gemeld bij een busreisje

Voor de verlenging stond er automatisch saldo op via een incasso. Mijn abonnement “dal voordeel op saldo 2e klas” en rekeningnummer zijn niet gewijzigd. Wat moet ik doen om dit weer werkend te krijgen?

Met vriendelijke groet

Winnie

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 10 January 2024, 15:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey WvdLeij en welkom bij de NS Community! 

Het automatisch saldo laden is geen product van NS. Het kan zijn dat je dit wellicht opnieuw dient te activeren. Dit kun je regelen via www.ov-chipkaart.nl of door te bellen met de klantenservice van de OV-chipkaart via 0900-0980.

Bedankt voor de snelle reactie Het is wel een NS-kaart. Maar het automatisch afschrijven moet in dus daar regelen.

Reputatie 7
Badge +3

Het is wel een NS-kaart. 

Het is een kaart met NS opdruk vanwege een NS abonnement, maar net als alle andere OV-chipkaarten geproduceerd door TLS (het bedrijf achter OV-chipkaart.nl) en automatisch opladen is inderdaad iets wat geregeld moet worden via OV-chipkaart.nl. 

 

Reageer