Ik heb net een mail gekregen dat ik 67 euro moet betalen omdat ik vorige jaar mijn ov kaart had op 40 % korting gedaan maar toen had ik die bedrag meteen betaald hoe zo moet ik het nu weer betalen??
Ik heb net een mail gekregen dat ik 67 euro moet betalen omdat ik vorige jaar mijn ov kaart had op 40 % korting gedaan maar toen had ik die bedrag meteen betaald hoe zo moet ik het nu weer betalen??
Abonnementen zijn doorlopend: als u een abonnement niet opzegt, dan blijft het actief en worden de verschuldigde abonnementskosten steeds vanzelf van uw rekening afgeschreven.
Abonnementskosten betaalt u overigens vooraf: als u nu 67 euro moet betalen, dan is dat voor het komende jaar, niet voor het afgelopen jaar. Voor het afgelopen jaar hebt u immers vorig jaar al betaald.
Hoe kan ik het opzeggen?
Als u uw abonnement wilt opzeggen, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u dat doet. Overigens zit u niet een jaar vast aan dit abonnement: u kunt ook gedurende het abonnementsjaar opzeggen en krijgt dan een evenredig deel van de 67 euro terug van NS.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.