beantwoord

betalen voor reizen alvorens te debiteren

  • 4 June 2022
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Goede dag. Ik ben een vluchteling uit Oekraïne, ik zal zeer binnenkort terugkeren naar Oekraïne. Hoogstwaarschijnlijk binnen een week. Ik sluit mijn bankrekening. Hoe kan ik betalen voor reizen die ik al had en nu niet meer betaal? Kunt u de factuur per e-mail versturen, of beter nog, het geld direct opnemen en mij maandelijks volledig uitschrijven van het betalingssysteem?

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 June 2022, 22:20

Bekijk origineel

2 reacties

U reageert op een reiziger helpt reiziger forum, u kunt het beste via de chat of telefonisch contact opnemen met de klantenservice.  Hou er rekening mee dat er wachttijden zijn door drukte en onderbezetting.

Reputatie 7
Badge +3

Als u nu een Flex abonnement heeft lijkt het me het beste om deze zo spoedig mogelijk en in ieder geval ruim voor het sluiten van de bankrekening geheel stop te zetten en van de OV-chipkaart te verwijderen bij een automaat. Na het stopzetten van het Flex abonnement krijgt u als het goed binnen enkele dagen een correctiefactuur waarbij het niet gebruikte vooruit betaalde abonnementsgeld wordt terugbetaald. Mochten er nog reizen zijn gemaakt en dus daar kosten voor moeten worden betaald zal dat als het goed is worden verrekend met het terug te betalen abonnementsgeld. De klantenservice kan u daar verder over informeren. 

Reageer