In mijn betalingsoverzicht staat dat ik op 27 sept. een bedrag van € 12,00 zou moeten betalen omdat ik alleen uitgecheckt en weer ingecheckt heb. Maar dat kon op dat moment niet anders wat er was vuurwerk in een tunneltje afgestoken en konden daardoor aan de ene kant van het station niet inchecken, maar we mochten wel gewoon door de poortjes, daarom naar de andere uitgang gelopen om daar weer uit-en in te checken.
Bladzijde 1 / 1
U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de situatie toe te lichten en dit correctietarief ongedaan te laten maken. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.