Skip to main content

Ik keek de maandrapport en heb twee vragen. 

1.  Ik zie 17.50 euro betaling maar begrijp niet wat kost is het voor. 

<Afbeelding verwijderd door Moderator>

2. Ik heb een abonnement Dal Voordeel vanaf 15 Oktober besteld. Wanner ik eerst reisde, wist ik niet dat ik voor de reis bij de automaat de product moest ontvangen. Dat ik heb naar de eerst reis gedaan. Maar die reis (van Schiphol naar Driebergen-Zeist) was dan zonder korting. Mag ik toch de korting van die reis vragen? 

<Afbeelding verwijderd door Moderator>

1. Met NS Flex reist u op rekening. U krijgt elke maand een factuur voor de gemaakte reiskosten en die worden achteraf van uw rekening afgeschreven. Saldo dat op de kaart staat, wordt niet meer gebruikt. Daarom wordt het saldo dat nog op de kaart stond bij het laden van NS Flex door NS verrekend met de factuur na de eerste reismaand.

Uit de afbeeldingen blijkt dat u nog 17,40 euro saldo op de kaart had staan toen u NS Flex erop laadde. Dit bedrag gaat NS straks aan u uitbetalen. Het is dus geen bedrag dat u zelf moet betalen (er staat ook een minnetje voor).

2. Neem even rechtstreeks contact op met de klantenservice, die kunnen u vast helpen de korting alsnog te krijgen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer