ik heb vorige week 10 november 2023 een abonnement aangeschaft, de bedoeling is dat ik hem binnen 7 dagen ontvang. ik heb echter nog niets ontvangen, in de mail( bevestiging mail van NS) is aangegeven dat ik mijn abonnement ingaande 17 november 2023 al kan gebruiken. ik zit me nu druk te maken.
Bladzijde 1 / 1
Hallo far12 en welkom bij de NS Community,
Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van de OV-chipkaart (0900 - 0980) om te achterhalen waar de kaart blijft. Mocht de kaart vandaag niet op tijd binnenkomen kan je daarnaast ook het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen mijn collega's codes verstrekken zodat je wel gebruik kan maken van jouw abonnement.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.