Ik heb een boete gekregen tijdens een controlle in de trein waarin heb vergeten in te checken. Ik had toen de bus vervanging moeten nemen, Er was een storing Op de spoor tussen Eindhoven en Weert en ik heb vergeten uit te checken bij uitstappen van de bus. Daarna Wilde in station Weert inchecken, maar eigentlijk was uitgecheckt.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Gregor Wilk,
Dit is een community waar reizigers elkaar helpen. Wij kunnen dus helaas niks aan je boete doen.
Je kunt het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.