Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik ontving helaas pas op 10 september de brief per post betreffende “We hebben uw pasfoto nodig”. De eerdere e-mails zijn helaas blijkbaar beland in de ongewenste e-mail.

Ik probeerde deze ochtend de foto te uploaden echter is dat niet meer mogelijk. 

Gezien de brief mij gister pas heeft bereikt, wilde ik vragen of het alsnog mogelijk is om binnen de omgeving van NS ( via de aangegeven link) alsnog een foto te uploaden voor het vervangen van de pas.  

Ik hoor graag van jullie

Zie dit topic met ook de vervelende oplossing. NS weet dat dit al tijden misgaat maar doet hier bijzonder weinig mee. Overigens is dit een reiziger helpt reiziger forum voor direct contact met NS dient u een ander kanaal te gebruiken. 

 

 


Als de datum voor uploaden pasfoto verstreken is dan is het niet meer mogelijk om alsnog een pasfoto up te loaden. De brief was een laatste herinnering, omdat de eerdere emails om dat te doen genegeerd zijn.

Wanneer je een account hebt bij ov-chipkaart.nl kun je zien of er kaartvernieuwing is ingezet. Is dat een paar weken voor verlopen niet zo, dan kun je zelf kaartvernieuwing aanvragen en een nieuwe pasfoto uploaden. Als je een abonnement hebt kun je de kosten bij NS declareren.


Goedemorgen, 

 

Helaas is het mij door omstandigheden niet gelukt om voorbhet termijn op de brief een nieuwe pasfoto te uploaden via ns.nl.

Daarom heb ik via ov-chipkaart een ov kaart besteld, nog ruim optijd voordat mijn kaart verloopt. Dit is nu in behandeling, alleen kan ik nergens vinden waar ik mijn pasfoto moet uploaden. Hoe werkt dit? Krijg ik hier nog een bericht van?

 

Graag uw reactie 


Goedemorgen, 

 

Helaas is het mij door omstandigheden niet gelukt om voorbhet termijn op de brief een nieuwe pasfoto te uploaden via ns.nl.

Daarom heb ik via ov-chipkaart een ov kaart besteld, nog ruim optijd voordat mijn kaart verloopt. Dit is nu in behandeling, alleen kan ik nergens vinden waar ik mijn pasfoto moet uploaden. Hoe werkt dit? Krijg ik hier nog een bericht van?

 

Graag uw reactie 

Wanneer je bij ov-chipkaart.nl een nieuwe kaart bestelt dan had je daar een nieuwe pasfoto kunnen downloaden. Heb je de kaart wel via kaartvernieuwing besteld? Dan worden abonnementen automatisch overgezet.


Reageer