Antwoord
Check in and check out same station
Hi, yesterday I took some friends from Amsterdam Muiderpoort to Amsterdam Centraal, and then I went back to Muiderpoort. I checked in at Muiderpoort but I forgot to check out and check in at Centraal, so I paid 10 euros checking out at Muiderpoort again (I was travelling with 40% discount). Can I claim money back declaring my journey?
Thanks
Thanks
Beste antwoord door Bart NS
Hi Lorenzo, the best you can do is contact our customer service. When you tell what happened, they will substract the costs of Muiderpoort - Centraal and pay you the rest of the money back. I'll move this topic to 'OV-chipkaart'.
Edit: my link doesn't give you the needed phone number, you can call us, also in English, on 030-751 51 55 or use social media/e-mail/chat.
Edit: my link doesn't give you the needed phone number, you can call us, also in English, on 030-751 51 55 or use social media/e-mail/chat.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.