Goedemorgen Zaterdag 18 november was ik op reis met de trein, maar op het bestemmingsstation in OSS ben ik vergeten de kaart te gebruiken, wat kan NS nu doen? Zijn er extra kosten? Omdat het mij dit jaar één keer is overkomen en kan ik een terugbetaling aanvragen? Antwoord alstublieft.
Bladzijde 1 / 1
Hey Marcin Masko! Welkom bij de NS Community.
Je kunt hier alles over een gemiste check uit lezen en dus ook hoe je dit op kunt lossen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice.
Ja, ik heb contact opgenomen met de dienst en ik wacht op een reactie van dit team
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.