Ik heb 16 september iets gedaan, waardoor mijn check-in/uit niet goed is gelopen. Hierdoor is 20 euro van mijn saldo eraf gehaald. Normaal geen probleem om dit terug te krijgen (ik heb dit jaar 2x eerder saldo teruggevraagd), maar in dit geval blijft de claim bij uitzonderingen staan.
Ik denk dat er genoeg tijd overheen is gegaan om het saldo vrij te geven, maar ik kan nergens vinden wat ik moet doen om hulp hierbij te zoeken?
beantwoord
Check in of uit gemist, maar kan saldo niet terugvragen?
Beste antwoord door Tochjo
Voor zulke zaken kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.