beantwoord

cheque aut

  • 10 September 2023
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Goedemiddag.

Ik heb veel vragen op de site bekeken, maar geen artikel over mijn probleem gevonden.

Kunt u mij adviseren hoe ik verder moet gaan in deze situatie?

Gisteren, 9.09.2023 reisde ik met de trein samen met mijn fiets.

Maar op het eindstation enkele reis vergat ik om 11:13 een "cheque aut" uit te schrijven met mijn OV kaart.

Pas toen ik om 18:40 "cheque in" weer terugreed vanuit datzelfde Nijverdal bij het inchecken wist ik het weer.

Telt deze tijd, van 11:13 tot 18:40, mee voor mijn reis?

Waar moet ik schrijven, in welk menu moet ik het juiste item selecteren om deze tijd aan te passen?

 

//

 

Добрый день. 

Я очень много пересмотрела вопросов на сайте, но не нашла статью про свою проблему.

Пожалуйста подскажите, как действовать в такой ситуации:

Вчера, 9.09.2023 я путешествовала на поезде вместе со своим велосипедом.

Но на конечной станции в одну сторону забыла сделать чек аут своей OV картой в 11:13.

Только когда ехала в обратную сторону из того же Nijverdal в 18:40, когда делала чек ин, вспомнила об этом.

Будет ли у меня засчитываться в поездку это время, с 11:13 до 18:40?

Куда писать, в каком меню выбрать соответствующий пункт, чтобы скорректировать это время?

icon

Beste antwoord door Tomas NS 10 September 2023, 11:54

Bekijk origineel

1 reactie

Hi Ksengha en welkom bij onze Community.

Ik verwacht dat hier geen gevolgen aan verbonden zitten. Het is helaas niet mogelijk om de tijd van je check-uit aan te passen, maar mocht je het idee hebben dat je te veel hebt betaald dan kun je het beste contact opnemen met de lokale vervoerder in Nijverdal. Dat is Keolis Blauwnet.

Reageer