beantwoord

Door NS ingeschat uitcheck-station klopt niet

  • 28 January 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Op woensdag 17 januari was er een seinstoring in de buurt van station Sittard door 20cm sneeuw. De intercity uit Eindhoven had Roermond als eindstation. Aangezien het op dat tijdstip niet bekend was of en wanneer er een vervolg trein zou zijn naar Maastricht, ben ik vertrokken van het station Roermond en later kon ik per auto meerijden met de man van een collega naar Maastricht. Ik ben vergeten uit te checken in Roermond. Graag vraag ik een correctie aan: eindstation is die dag dus niet Maastricht, maar Roermond (Vanuit Eindhoven). Alvast dank! Groet, José

Moderator Edit: Verwijdering persoonlijke gegevens

 

icon

Beste antwoord door Thom 28 January 2024, 12:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet hiervoor contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155. Ze zijn er 24 uur per dag en dus nu ook.

 

https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Reputatie 7
Badge +3

Edit: mijn opmerking is niet meer relevant. Een moderator heeft de bijlage met persoonsgegevens al verwijderd.

Reputatie 6

Hallo Jmaas. Welkom bij de NS Community!

Dit is helaas niet iets wat wij hier voor je kunnen oplossen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice om dit op te lossen.

Reageer