Ik heb per ongeluk geluk 2x betaald voor de ov chip kaart voor mijn dochter. Hoe krijg mijn geld terug
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag Fam.van deurzen, Welkom op de NS Community!
Heb je twee keer een abonnement met nieuwe OV-chipkaart aangeschaft? Dan wil ik je vragen contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan één abonnement voor je beëindigen.
Mocht je de nieuwe OV-chipkaart hebben aangeschaft via de website van OV-chipkaart. Wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice van OV-chipkaart voor een eventuele vergoeding. Contact - OV-chipkaart.nl.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.