Op 15 september haalde ik een familielid op op station Amersfoort. Ik moest nodig plassen en het toilet op het station bevindt zich achter de incheckpoortjes. Even inchecken met mijn OV-pas en na de plas even uitchecken. Daarbij is iets misgegaan, blijkbaar. Nu brengt NS € 20,00 correctietarief in rekening. Duur plasje € 0,70 plus € 20,00 = € 20,70! In de mail van de NS staat dat je het kunt terugvragen door station van bestemming aan te geven. Was dus Amersfoort. Inchecken en uitchecken met op de display bij het poortje ‘incheck ongedaan maken’. Op de NS-site kom je niet verder nadat je je (ook nog naast het kaartnummer) je geboortedatum hebt ingevuld. Herhaalde pogingen stranden steeds bij dat item. Dank je wel NS. Blijkbaar vinden jullie dat ik niet moet zeiken over een plasje à € 20,70. Bedankt!
Antwoord
duur plasje
Beste antwoord door Daniël NS
Goedenavond W74TB. Welkom bij de NS Community. Ik raad je aan om contact op te zoeken met onze klantenservice om dit op te lossen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.