Versleten ov, geen eind datum zichtbaar? Help?
Als er een NS-abonnement op de kaart staat, dan kunt u de einddatum opvragen bij de klantenservice van NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
U kunt hiervoor ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice OV-chipkaart. Dat kan telefonisch op nummer 0900-0980 op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur. De klantenservice OV-chipkaart kan u ook helpen als er geen NS-abonnement op de kaart stond.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.