Waar kan ik de einddatum van mijn ovchipkaart achterhalen na verlies vd kaart, om hem te blokkeren en opnieuw aan te kunnen vragen.
Je kunt de einddatum achterhalen bij OV-chipkaart.nl als je daar een account hebt. En anders contact opnemen met NS klantenservice.
Klopt, bedankt.
Bij NS heb ik een account met de kaart, bij ov-chipkaart.nl niet met deze kaart, die wilde ik nu aanmaken om te kunnen blokkeren en vernieuwen, maar daarvoor heb je de einddatum van de kaart nodig, die ik nu kwijt ben.
Dus contact met de NS klantenservice, daar op die pagina staat dit forum bovenaan; bij de andere mogelijkheden kom ik er tot nu niet doorheen (o.a. NS chat en telefoon).
Bij deze hoop ik hier sneller geholpen te worden.
Bij deze hoop ik hier sneller geholpen te worden.
Via de NS Community zul je helaas niet geholpen kunnen worden. Dit is een community waar reizigers andere reizigers helpen, andere gebruikers hebben dus geen inzicht in persoonsgegevens.
Ik zou je willen adviseren om te bellen, vooral tijdens etenstijd zal het wat rustiger zijn dan normaal en zul je waarschijnlijk sneller geholpen worden.
Klopt, bedankt.
Bij NS heb ik een account met de kaart, bij ov-chipkaart.nl niet met deze kaart, die wilde ik nu aanmaken om te kunnen blokkeren en vernieuwen, maar daarvoor heb je de einddatum van de kaart nodig, die ik nu kwijt ben.
Dus contact met de NS klantenservice, daar op die pagina staat dit forum bovenaan; bij de andere mogelijkheden kom ik er tot nu niet doorheen (o.a. NS chat en telefoon).
Bij deze hoop ik hier sneller geholpen te worden.
Sneller geholpen worden door deze reizigers-helpen-reizigerscommunity gaat niet lukken. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens. Je zult dan toch moeten bellen of contact zoeken via Twitter, Facebook of chat.
Dit is een klant-helpt-klant forum. Voor zaken waarbij je echt de NS klantenservice nodig hebt zul je toch echt één van de andere kanalen moeten gebruiken. Je kunt ook de klantenservice van OV-chipkaart.nl bellen hiervoor.
Dit is een klant-helpt-klant forum. Voor zaken waarbij je echt de NS klantenservice nodig hebt zul je toch echt één van de andere kanalen moeten gebruiken. Je kunt ook de klantenservice van OV-chipkaart.nl bellen hiervoor.
En als je 0900 nummers geblokkeerd hebt kan je OV-chipkaart ook bereiken via 030 751 5155 optie 3, wellicht is het daar wat minder druk.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.