beantwoord

Er zijn technische problemen

  • 14 March 2022
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Ik kreeg van noreply.ns$ns.nl een mail van de check-uit alert service dat ik vergeten ben uit te checken. Als ik het formulier probeer te openen, krijg ik steeds de mededeling: Er zijn technische problemen.. Dat al een week lang. Is er iets mis met deze mail? Phishing mail misschien? Of is de NS een beetje traag met reparaties?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 March 2022, 13:30

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Rnederpelt en welkom bij de NS Community,

 

Dat is vreemd zeg. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen wij dit alsnog voor je herstellen.

Reputatie 7
Badge +3

Was het een terechte e-mail omdat @Rnederpelt een uitcheck had gemist? Of was het zo’n spookmail die meerdere mensen hebben gekregen?

Als het laatste is raad ik @Erryt NS aan even het topic https://community.ns.nl/op-het-station-17/uitchecken-en-toch-mail-krijgen-dat-je-niet-hebt-uitgecheckt-71914 te lezen en dan voor ons  te (laten) uitzoeken wat er nu eigenlijk aan de hand is.

Zijn we nog aan het uitzoeken. Via de klantenservice kan je achterhalen of er wel of niet een gemiste check uit is en deze laten herstellen.

Eind mei 2022. Alert ontvangen, dat ik vergeten ben uit te checken. Bij het openen van het formulier nog steeds technische problemen.

Reageer