Ik sta op het station om naar mijn werk te gaan, kan ik niet inchecken omdat de kaart verlopen is.... In kleine lettertjes staat er inderdaad 20 maart verlopen, verder geen bericht van gehad. Helaas dus niets gezien.
Op ns app zie ik geen 40% korting optie dus ik moet nu met mijn bankkaart inchecken…
Dit weekend reis ik 2x op en neer van ede wageningen naar Amsterdam. Das met vol tarief dus ruim 60 euro (!!) extra dan gewoon op basis van dal vrij, het abonnement wat ik momenteel heb.…
Is dit op te lossen? Refund? Of desnoods een qr code dat ik toch, zonder kaart op mijn abonnement kan reizen? Dis echt wel erg veel ineens....
Beste antwoord door Robert B
Als je normaal gesproken 40% korting hebt dan zou de NS een week of 10 voor einddatum kaart een verzoek moeten sturen voor nieuwe pasfoto (en gratis nieuwe kaart).
Bel de klantenservice en vraag om “tijdelijk reisrecht”. Dan krijg je een soort kortingscodes waarmee je etickets kan bestellen, voor reizen tegen dezelfde kosten als je abonnement. (voor nul euro dus)
Als je normaal gesproken 40% korting hebt dan zou de NS een week of 10 voor einddatum kaart een verzoek moeten sturen voor nieuwe pasfoto (en gratis nieuwe kaart).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.