Goedemorgen, Ik heb verschillende vragen over een ontvangen factuur, ik spreek geen Nederlands dus ik heb wat problemen met het begrijpen van de factuur.
Ik zou het op prijs stellen als u mij een e-mailadres kunt geven waarmee ik contact kan opnemen om mijn probleem op te lossen. Mijn vraag is tot wanneer kan ik het betalen en via welke rekening, aangezien er op mijn factuur een bankrekening staat waar ik niets van weet en die ik niet heb aangemaakt. Alvast heel erg bedankt
Antwoord
Factuur
Beste antwoord door Tochjo
NS communiceert niet per e-mail. U kunt alleen een medewerker van NS spreken via de telefoon (de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55), via de chat (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of door een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
De kosten van de factuur worden automatisch afgeschreven van de bankrekening die gebruikt is om het abonnement te bestellen. Als dat niet lukt, dan stuurt NS een mail naar de abonnementhouder met instructies hoe er alsnog betaald kan worden.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.