beantwoord

Factuur komt niet overeen met Declaratieoverzicht

  • 18 December 2023
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

Hallo,

Ik heb onlangs een factuur binnengekregen voor mijn reizen van afgelopen maand. Nu declareer ik al meer dan een jaar lang iedere maand mijn reiskosten op basis van mijn factuur en een reishistorie overzicht naar mijn werkgever, maar nu lijkt er iets niet overeen te komen.

 

Als ik op ov-chipkaart.nl mijn reishistorie bekijk en een declaratie aanmaak, vind ik een reis voor werk op 7 december. ‘s Ochtends heen en ‘s avonds terug, beide in de spits. Ik reed via Blauwnet met mijn NS Flex Altijd Voordeel abonnement. Echter vind ik deze reis niet terug in mijn factuur voor deze maand, ondanks dat ik wel de reizen van bijvoorbeeld 4 en 11 december kan terugvinden, zowel in mijn reishistorie op ov-chipkaart.nl, als op de factuur.

 

Hoe kan het dat deze reis op het factuur van afgelopen maand lijkt te missen? Ik zou het declaratieoverzicht van ov-chipkaart.nl meeleveren, maar wegens persoonlijke informatie doe ik dat liever niet op een publiek forum.

icon

Beste antwoord door Tochjo 18 December 2023, 15:41

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Het kan enige tijd duren voordat reizen gemaakt met andere vervoerders bij NS bekend zijn. Het is aannemelijk dat de reis op de volgende factuur verschijnt.

Overigens kunt u in de reishistorie in Mijn NS (de website, niet de app) declaratieoverzichten maken van reizen met de juiste prijs erbij. Dat is wellicht een handigere optie dan de factuur en de overzichten van www.ov-chipkaart.nl.

Reageer