Skip to main content
Antwoord

flex abbonnement

  • May 6, 2022
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Ik heb op 24 april een flex abbonnement met een nieuwe kaart besteld. Tot op heden heb ik niets mogen ontvangen. Hoe ga ik hier zelf achteraan?

 

Beste antwoord door Thom

U had het al lang moeten hebben. Neem contact op met Klantenservice. U kunt eventueel een regeling maken over de kosten die u moest/nog moet maken. Bellen of chat werkt het handigste.

3 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • May 6, 2022

U had het al lang moeten hebben. Neem contact op met Klantenservice. U kunt eventueel een regeling maken over de kosten die u moest/nog moet maken. Bellen of chat werkt het handigste.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • May 6, 2022

Als de bestelling bij oNS (met nieuwe OV-chipkaart) goed is gegaan, verwijzen we je ook door naar de klantenservice van OV-chipkaart om te kijken waar de kaart is en wat de oplossing daarvoor is.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 6, 2022

Als de bestelling bij oNS (met nieuwe OV-chipkaart) goed is gegaan, verwijzen we je ook door naar de klantenservice van OV-chipkaart om te kijken waar de kaart is en wat de oplossing daarvoor is.

En die zijn tegenwoordig fijn bereikbaar (alleen nog per telefoon, een 0900 nummer, of een contactformulier met 3 dagen responstijd).

En dan krijg je meestal te horen “welke nieuwe OV-chipkaart?”. Terug naar NS dan maar voor couponcodes om toch te kunnen reizen, of achteraf losse kaartjes te declareren… 😥