Ik heb een persoonlijke ov-kaart aangekocht. Ik heb een ns account aangemaakt en een flex abonnement gekocht en op mijnns.nl gekoppeld aan mijn ov-kaart. Ingangsdatum beide is al gestart.
Dit weekend gebruikt, toch vol tarief afgeschreven.
Ook hetzelfde bij mijn zoon.
Wat hebben wij verkeerd gedaan?
Beste antwoord door mrfreeze
Als het goed is, heb je een e-mail ontvangen waarin staat dat het abonnement nog geactiveerd moet worden bij een automaat.
Voor teruggave zou je een beroep kunnen doen op de regeling Geld Terug bij Vergeten Abonnement. Ik weet alleen niet of dat ook werkt als je het OV-chipkaartnummer invult van de kaart waar het abonnement inmiddels op staat. Maar je kunt het altijd proberen. Mocht dat niet werken, kun je contact opnemen met de klanteNService. Wellicht kunnen zij iets voor je betekenen.
Als het goed is, heb je een e-mail ontvangen waarin staat dat het abonnement nog geactiveerd moet worden bij een automaat.
Voor teruggave zou je een beroep kunnen doen op de regeling Geld Terug bij Vergeten Abonnement. Ik weet alleen niet of dat ook werkt als je het OV-chipkaartnummer invult van de kaart waar het abonnement inmiddels op staat. Maar je kunt het altijd proberen. Mocht dat niet werken, kun je contact opnemen met de klanteNService. Wellicht kunnen zij iets voor je betekenen.
Als je op een bestaande kaart voor het eerst een abonnement aanvraagt, krijg je een bevestigingsmail. Daarin staat welk abonnement, ingangsdatum en of je deze nog moet activeren. Heb je al eerder flex op die kaart gehad en gewijzigd naar een ander abonnement dan hoef je niet langs de automaat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.