Het lukt mij niet op een OV kaart aan te vragen. Ik krijg de foutcode E100. Ik wil een NS flex kaart aanvragen.
beantwoord
foutcode E100
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag bjonezs en welkom bij de NS Community.
Helaas zien we deze foutmelding de laatste tijd vrij vaak. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen mee kijken met de situatie en het probleem oplossen. Zij zijn telefonisch bereikbaar, via Social Media en Chat. De details daarvan vind je hier.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.